packpack...

Hej!
Kom nyss hem ifrån Linda!
Va där och passade ungarna ;)
Myyys <3
Ehh.. sen lånade jag lite kläder till dansen!
Nu har jag allt förutom en blomma till håret,nitbälte och en stor vit t-shirt med en bar axel...

men en blomma t håret kaaankse jag har ;)
Men aa.. Ska kankse snart packa alla kläder t dansen, sen t Göteborg!
Juste! nu kankse inte visste ;)

På Fredag morgon ska hela våran familj åka t Göteborg(Valberg) med barncancerfonden...
Vi ska kankse gå på¨Liseberg, bada på nått badhus och åka till Ullared :D
Vi kommer hem på Lördag.. asså e vi borta hela veckan...

Ehh.. jag tror jag kommer blogga vääääldigt dåligt!
Kankse 5 inlägg på den tiden?
Menmen... ska nog läsa på lite matte till matteprovet imorrn... sen får vi se om jag hinner börja packa... annars får jag göra det fort imorrn...
Och sen ska jag duscha foooort!
Känner mej jäätte äckliug :/

Men vi hörs vell snart :*
inte det där ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

det kommer äga ! :D♥

2011-05-11 @ 21:05:50
URL: http://veronicasalminen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0