NU ÄR JAG TBX! :D

Hejjj! :)

Har MAASSOR att berätta ;)
Men jag gör ett inlägg sen med alla bilder och sånt ;)
Idag fyller ju min FINA Leona år <3 Älskar dej tjejen <3

Jag har varit lite hyper idag i skolan ;)
Hhahah :))

Vi får se om det blir gårn ikväll, innan det ska jag ha börjat fixat med Engelska, och fixa med matten,
Öva på dansen och KANKSE hinna fixa danskläderna ;) men det fixar jag nog på Onsdag :) <3

Eh, Jennifer fyllde år med hem ju :DDDD
Så kommer säkert va med henne oxåå :)  beeeebis :*

Men aa, laddar vell över bilderna imorrn.. orkar verkligen inte idag, har inte ens börjat packa upp en...-.-

MEN! jag såg att jag ändå har haft över 20 pers. vrjde dag under HELA veckan, fastän jag inte äns har bloggat!

YEEEEEEY! :D  Toppen! :) <3

Men nu ska jag nog öva på dansen ;)
Hörs sen :* <3

just nu,. BTW! visst har mitt hår blekts?! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0