Japp!!! :)

Hej! :)
Sitter i min säng och ska fixa allting sen duscha sen ska jag sova!

Har ju dansat heela dagen :)

Klockan 12, kom våran mentor och Linda(stödmamma) :) 
Sen klockan 14, kom hela familjen..

Hahah!! Jennifer skrev på mej när vi dansade, och jag kunde inte sluta skratta!! Herregud!
Sen hörde man på videorna... hon ba:  Ååå!!!!! Baster inte svala när feffe lopar på becca... dummaaa beccaaa!!!!!
Hahah<3 sötis! :*

Men det gick toppen faktigst! :)
Fick blommor oxå! :)
Fina va? ;)



Ehh.. när jag kom hem så satt jag vid datan, sen åt vi!! Muuuums super gott vare! ;)
Sen handlade vi... hem och Jag och Fanny hyrde en film... Myys! :*
Vi hyrde The Last Song!  Och hjälp nu har jag iaf gråtit idag ;) Hjälp!
När filmen va slut va mina kinder helt blöta!
Hahha! :) Men å! den är ju bara för underbar och sorlig!

Imorrn vet jag inte jag ska göra... Tror jag ska vara med Felicia :))
Men vi får se! :)
JUSTE! måste städa mitt rum oxå... ser förjävligt ut! :/

Men nu ska jag fixa i mitt rum!

Pöss och hööööj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0