Jag hoppas!

verkligen att jag hinner ladda upp alla bilder idag från Varberg! :)

Godmorgon! :D
Det är sol och jag är inte det minsta trött fastän jag somnade typ halv 12!
Yeess :D
Eh, känns som att jag har ganska mkt att göra idag, först skolan, sen hem vid 3, fixa ALLA danskläder,lära mej danserna PERFEKT! hinna blogga OCH hinna va med Jennifer, göra matte och spanska och engelska... ojoj, kommer jag hinna? KNAPPAST!  

haha, kom på nu attt jag bara skulle länka bilderna ;)
Men jag kan ju visa vad jag har köpt! :)
Har invigit min nya plattång ;)  superbra varen! :)

Men vi hörs när jag kommer hem <3
känner mej helt OK idag :)

Kommentarer
Postat av: LEONA

DU VAR JÄTTE FIN PÅ BILDEN! :D du vart så fin i plattare hår <333 men SÅKLART är du fin som vanligt (asså du fattar <333) ;) <3

2011-05-25 @ 18:14:22
URL: http://loovez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0