Hemma idag igen..

Hej!
Jag va hemma idag igen...Kännde mej jäätte dålig i morse... Men det blev bättre! :)
Igår hade jag ont i hela kroppen och skit..
Men nu är jag bara förkyld! :)

Så imorrn blire skola! :)
På Torsdag bli det Bio med Felicia <3
På Fredag blire gårn :)
Får se om halv sthlm kommer till oss på Torsdag ;)
Om Emma och Molly kommer, kommer Emma oxå följa med på Bion ;)
Så det blir kul ! :D

Yeeeeey! :D Nu är det bara 9 dagar kvar till sommarlovet och 3 skoldagar kvaaaaaar! :D
Onsdag(den här veckan),Tisdag, Onsdag(vissa e ledig för dom går nattvandring,men jag går inte den ;) men jag ska vara med på nått skit i skoolan, men det e ingen skoldag?)
Torsdag!! :D
ledig: Torsdag,Fredag(Lördag,Söndag) Och Måndag

HAH! fett kompliserat... men det är 3 skoldagar kvar: Onsdag,Tisdag,Torsdag ! :DD

Niiiice :D
Men nu ska jag göra té :)
Pösss <3
sitter i den! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Tackar så mycket :)

jo det är bara bra :D

2011-05-31 @ 18:43:07
URL: http://snarbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0