åhj

känns som att jag ska bli sjukt, fryser som jag vet inte vad och ont i öronen! 
FAN heller att jag ska bli sjuk... det är ju fö fan dasshow i helgen! :)
nejnej, inte ska jag bli sjuk nu ;)  men ska kankse ta det lite lungt tills på Fredag ;)

Eh, jag har bloggat UBER dåligt idag...
Vi fick sluta tidigare idag!

Och tack igen Sabina och Stina och några killar att ni gjorde min dag! <3
Taack :D

Har skrattat sjukt mkt idag... en UNDERBAR dag såsäga ;)
Är as trött.. Men kan ju fatta att dom som har gått Gyllerbergsvandringen är ganska trötta som inte sov nått inatt ;)

IDAG ska jag missa bb :((
Men jag måste verkligen vara pigg och sånt till dansen imorrn när det e Genrep! :)

Nu ska jag kolla lite på Matten sen öva på dansen,sen KANKSE duscha.. ska nog gå och sova när Jennifer har somnat, innan går det inte ! :)
Men vi hörs sen <3

från Vaaarberg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0