what is wrong with me?

Jag hade inte öroninflammation?
Men asså nu har det blivit så jag hör jätte dåligt på ena örat.. :(
Gör skit ont!
Och läkaren sa:  behandla din förkyldning ha varma kläder och drick varmt??  ska man göra det nör man har ont i örat?!
Öhhhm..?   Vart skit sur att jag inte hade det med ändå glad,   för då vet jag inte hur det ska gå bort, men bra att slippar ha så jä*la ont! =/

Hhah!  här är ingenting bra :P

åååååååååh... vad ska jag skriva om?!
Juste! 
när vi satt där och väntade på att vi skulle gå in, hade mamma varit inne på Ica och köpt munkar, muuums :thumbup:
Och alla tog med socker på, medans jag tog med hål i och med vanlijkräm och så där vit och svart randigt på ^^
Jag fick bara en halv sån :(  för ALLA tog en bit, och dom ville bara ha mer... tillslut va jag tvungen att sätta mig i ett hörn och äta det ^^ :D

Men nu ska jag kolla bloggar och så :)

Puss:*
just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0