Va?!

hej! :D
Vart tar tiden vägen?!    hallåå?!  vi slutade ju nyss skolan?!
Eller?!  hahaha ^^
Nej men aa..
Juste!   det gick vell ganska bra i Falun....  bara att dom kunde inte göra någontign åt tån innan jag hade växt klart.... om ca. 1 år :O
Faaaaan! jag måste vänta ett år inanna vi äns kan lixom börja tänka på att fixa den :@@@@@@@@@@@@
hon sa:  men om du verkligen vill fixa den, är det ändå som går är att ta bort tån, men det tackade jag nej till xD
hahah! :D
Nej,  
JAG FÅR DAAAAAMP!  MIN SPOTIFY FUNKAR INTE :((((

Nu ska jag läsa lite spanska, måste göra om det provet....   
Imorrn blir det nog att va med nån rolig persoooon :D

Men vi hörs vell snarttt :*'
Puuuuuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0