Uttråkad!

Fy fan.. Ibland hatar jag verkligen Mockfjärt...!  finns ingenting att göra...
Ingen ville gå på gårn, sånna här kvällen=USCH! :(
Finns ju ingenting att göra !
Ååååå!

Ni vet att jag sa att jag hade godisförbud till 1 juni, eller jag ville det, men hahah! så länge höll det ;)
Idag vart jag så sur såm jag tog en godis och det värsta va att mamma såg... Då försvann det godisförbudet!
Men jag är verkligen godisberoende! jag kna inte klara mig utan godis MINST 1 gång i veckan! Och då menare jag MINST!
hahahaha :) Menmen, det höll ju i 4 dar typ ;)

Nu ska vi äta tror jag!
Ska sätta på mig One Piece först.. ikväll blir det myys! :*
Hörs snart! :D :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0