OJ!

Förlåt att jag inte har bloggat!
Jag mådde mycket bättre efter jag vilat och druckit mer!
Jag somnade ju oxå, sover aaaaaaalldeles för lite! =/
Jag satt och hjälpte mamma med att sätta på lappar på typ 1000 kakburkar...
För marcus klass säljer kakor, så satt och satt på: Tack för stödet! Mockfjärdsskolan 5-6   
Det va ju fan SOL och +10 ute!!! :D  VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!
När jag gick in och kollade mig i spegeln hade jag fått fräknar ^^ ;D
Hihi..!
Kom typ nyss hem, har varit hos Linda en snabbis och pratar med SOC. om hur det gick där och såå, det gick bra!
Är sååå glad att jag får vara där! :DD

Känner att jag måste ladda över bilder från kameran :P
Ni kan få lite blandade bilder nu ;P
This girls mean EVERYTHING to me <3

Bakade pepparkakor jul 2010

Oj nu ska vi äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0