nej tack !

Hej!
Nu är vi hemma, eller aa, vi kom hem för typ 2 timmar sen?
Rönkningen gick bra! :thumbup:

Jag är så sjukt trött... är jäätte förkyld och tror att jag har öroninflammation... :(

när vi åkte hem, åkte vi fort förbi Jysk, för mamma skulle kolla på nått, och då hittade jag en snyygg byrå!
Men aa, det passade inte in i mitt rum, men jag ska göra om i mitt rum, ska ha nya möbler! :D
Läääängtar! :thumbup:
MEN! vi glömde köpa nässpray... så jag kommer vell dö inatt igen... :(
Men nu tror jag att vi ska äta!

Juste!  snacka om att det är vårkännslor ute! :thumbup: thumbup:
Imorse va det snö och slask på hela vägen, nu när vi åkte hem och gick ut med Stella, så va det inget slask på vägen eller snö!  och på pulka backen va det gräääääääääs!!! :D
Lyyyyycklig! :D :thumbup:

Men vi hörs snart! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0