Läx dag... -.-

Hej alla sööööööta! :D
Kom nyyyyss hem från  skolan :)
Sitter och äter macka nu ;D
Dagen gick vell bra.. va lite övertrött ^^ för jag somnade inte förens typ halv 2..
Men jag kännde att denna dag skulle bli bra!
För jag vaknade med ett leende på läpparna! :D
Jag och mina äääälskade vänner skrattde mycket!
Sooool och 10+ plus ute!!!! Loooooovely :D
När jag gick hem svettades jag halvt om fötterna xD För jag hade UGGS aaaaaaldrig mer innan vintern igen :P
Och är jag gick och så kollade jag på sidan av vägen, vad såg jag?!?
GRÖNT GRÄÄÄÄS :D   Eller det va lite lerigt på gräset men ååå, vad glad jag vart! :D
VÅREN ÄR PÅVÄG! :D

men nu ska jag äta lägga upp bilder från när jag gick hem snart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0