helt jävla DÖD!

Å herregud!
Vilken kväll/nattt!       har nog aldrig skrattat så mkt :D :thumbup:
Önskar att ALLA helger kunde va såhär... Men dagen efter får man ju ta som den kommer... Lat e jag som en åsna, trött som en ko, och vill gå och sova nu...  Jepp!  
såhär är min dag efter jag ha varit med mina underbara vänner! <3

Tack Felicia och Lillebror för igår :) <3

Ja... hahah! åå! tänkte på det nu... vi tog fram madressen i onödan Felicia!!!!  bajskorv... :(
hihi :*


Vi typ somnade typ 3, sen kom Mathias in och skrek.. -.-
Så aa... halv 4...   nej!  halv 5!  för vi hade inte ställt om klockan ;)
så aa... Halv 5-halv 15...  Ruuuligt :)
Men trefligt hade vi :D <33

Nej, nu ska jag städa undan allt... om jag orkar lyfta mitt feta arsle... Nej!  tror jag stannar här en stund t ;)

Men vi hörs snart :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0