:)

Hej!
Åååå! vilken dag´det här vart! :D

Hahahahh!! När dom pratade helt vanligt med Sandra och dom andra, nämade Sandra att hon att dom hade läst fannys blogg! och så fråga hon som kollade hur det vart eller nått med filmningen :S   vem som va Rebecca så sa jag att det va jag, och då sa dom: jag har sett att Fanny verkligen älskar dig, hon har ju gjort så många fina bilder till dig!
Och du tror inte att jag börjar gråta då?!??!?  Jooo! och efter typ 1 minuter skulle vi filma när man skulle säga Hejdå! 
Hoppas det inte syndes att jag hade varit ledsen :P


Nej! men slut med detdär ;)
Imorrn ska jag vara borta från skolan, för jag ska vara i Falun typ nån gång på morgonen och rönka(staving) min tå, sen skulle vi vara med Fanny i falun hela dagen efter det, :)

Men snart blir Big Brother :)
Men vi hörs imorrn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0