Bra!

Taaaack alla som har komenterat :D
Man blir så peppad av att få komentarer :D

Fett chill dag i skolan idag!
Vaknade upp och hade sovit uuuuuuuuuunderbart!
Hade träslöjd först, sen skulle vi ha Engelska men det vart inställt :D, så vi hade 1 timme rast, sen hade vi gympa och vi dansar så det va luuungt!, sen hade vi lunch sen Spanska sen slutade vi!! :D
Skulle slutat 15.15 men vi fick kompesiation(STAVNING?!) för i Måndags när jag inte äns va där ;D
Så vi slutade halv 2 !
När jag gick hem var jag sjukt varm! :D

Imorrn äre studiedag! Eller vi har hemstudier, men jag har redan gjort dom ^^  ska bara läsa en bok :D
Chiiiiiill :D

Men nu sak jag kolla bloggar!

Ser tjock ut :(



Juste! Satt ute på altanen i solen och lyssnade på musik :D
min spotify ;)





Kommentarer
Postat av: Felicia

DU ÄR INTE TJOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det vet du!!!!!!!!!!!!!!!!!!



<33333333333

2011-03-16 @ 19:09:43
URL: http://www.fellllllllle.bologg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0