BILDBOMB!



<3



Heelt random bilder som är heeeeelt slumpmässigt valda ;)

Jag älskar dig <3

LEONA DRAGSTEN PROFILBILD PÅ FEJJAN ELLER VAAD? :D <3

Hata mej inte! :D

Ego pics !

Min helt underbara fina Emelie som har sina glasögon som hon hade när hon va liiten!  Awww <33333     HATA MEJ INTE EMELIE! :*


Fina Lina och Hannah när vi åker pulka ;)
Jepp pakning som va på mig påväg hem från pulkabacken ;) Tur nog jag satt jag på en spark ;D

The Dalahäst ;)

The dancer Leona och Felcia jaoo :D <3

Bild på min One Piecie ;D



Sist men INTE minst... Min gulliga Emmaaaa!! <3
Hon grät när vi såg en film, sen började hon skratta när jag tog kort... VILKA MINNEN! :*


Kommentarer
Postat av: Felicia!!!!

HAHAHAHAH :D pöss!!!!!

<33

:D

2011-03-16 @ 18:05:35
URL: http://felllllllllle.blogg.se/
Postat av: Haannah:)

Neej villen bild gullunge :)

2011-03-16 @ 21:35:47
URL: http://hannahlinneavacietiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0