Amen tjoo :)

Hej alla fiiiina! :D
Sitter just nu i mitt rum och har nyss fått igång internet, det har kronglat hela dagen :(
Men nu funkar det :)
Idag i skolan hade vi spanksa,svenska,matte sen åkte vi t Djurås och kollade på musikalen!
Det va faktigst riktigt bra! :)  Så det vart ju lyckat :)
Jag hade mina converse, och det har snöat hela jävla dan och natten, så det va lite snö, men inte tänkte puckot på det... Så självklart tog jag dom där converserna skorna imorse, ni tror inte jag frös när jag gick hem om fötterna?!   Hmm.. JO!
Mina strumpor va helt blöta ^^

Ikväll blir det bara att ta lungt,  det va ingen gårn idag, för det e fotbollstunering som heden har fixat tror jag?

Men nu ska jag fixa dagens ros!

Vill att det ska va sol! Inte snö :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0