Ouups!

föörlåt att jag inte har bloggat :((

Får seriöst jäätte dåligt samvete!  Men idag hann jag veerkligen inte... elr jag skulle ha hunnit en snabbis, men jag orkade inte!

Jag vaknade typ halv 10?  av att Jennifer skrek i trappan:   FASTEEER!  DET E FJUKOST -.-
aja... åt frukost, sen fixade jag mej!
Sen klockan 11 åkte vi t sjukhuset, Till pappa och Fanny <3  Och åt Midsommarlunch på sjukhuset! 
Mysigt värre! :)   Och jag åt, jag vart så mätt, så jag trodde jag skulle spy.... :S
Och Fanny och Pappa tyckte det va kul att vi kom! :)     Synd att hon vart så trött efter!  Älskar dej <3

Vi åkte hem typ vid halv 4... halv 5 va vi hemma, då satt vi bara och pratade,  vid typ 7 åkte vi t Helene(mamas kompis)     Det va vell sådär dära... mygg ööööverallt --.--  haha!   Vi hoppade tyyp heeeela tiden....
vi åkte hem klockan 9, då duschade jag me Jennifer, sen gick hon och la sej, och jag åt kräääftor:D
Såådär, det e godare med räkor ;)
Och myste och kollade på nått tårt pogram ;P
Coolt! :D
Och nu sitter jag hära...


Imorrn blire att sova hos Leona i deras husvagn? :)))   Det blir myyyys! <3
Saknat den bruden! <3

Oj.. nu vart jag jäätte trött, men jag hinner blogga innan jag sticker t Leona! (:  

Nu ska jag sussa!

Puuuusssss :****




BTW!  GLAAAAD MIDSOOMMAR! <33









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0