NY DESIGN! :D

Tack finaste Elin för en ny design! :D
Vad tyckte ni? :)) <3


Jag skulle ju till Leona idag och sova i en husvagn... men hon skulle t Hedemora imorrn... jäätte tidigt på morgonen, och hennes mamma va sjuk.... Men vi ska va på Onsdag! :)
Saknar den lilla tösen! <3


LINA! www.linajennijohanna.wordpress.com ! vi måste göra nått någon dag den här veckan!!!  När kan du? <3



jag är as uttråkad... det är ju dåligt väder... så man orkar ju inte göra någonting..
JUSTE! jag rensade just alla mina bilder..... och jag säger bara OJ! jävlar vad mkt bilder jag har ;)

från ett sär :*  pussssssss


Kommentarer
Postat av: ilaf

jag älskar din blogg,

hihih du kanske inte vet vem jag är men..

ja har följt din blogg länge xd



- checka in min ♥

- det var pågrundav dig jag började blogga! :)

2011-06-19 @ 17:00:48
URL: http://ilafsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0