myys <3

haha... vad fort tiden gick!

Familjen åkte t Högbergsdammen och hade ''picnik''   hahah!! vi fångade grodyngel och maaassor av sånt vatten som dom är i och sand på högbergs... tog hem det och gjorde ett ''hem'' till dom!! :D
Hahha.... säg vad ni tkr ;)  men sånna är vii :))
Jag tkr det e spännande ;P tönt jag e.. men skit samma!
Ska se hur dom utvecklas och så ;)

Vi hade jätte mysigt! <3
Verkligen jätte mysigt! <3
När jag kom hem duschade jag sen skypade jag med Felicia! :)   Kuuuligt ;)
Nu sitter jag här i sängen igen och vet inte vaad jag ska göra!
Blir vell att fixa och dona med bloggen!

Men nu blir det några till inlägg, sen blir nog natt....

Puuuussssss <3
högbergsdammen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi vi har oxå grodygel hemma hos oss^^ :D <3 Saknar dejj söötnoos :D <3

2011-06-20 @ 20:25:09
URL: http://zitaemma.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0