JAG LEVER!

förlåt för att jag inte har bloggat idag!
Men jag va på sjukhuset hela dan med Fanny...
Vi åkte hem jag och Mathias och Mamma!! OCH GISSA!! :DDDD JAG FICK MITT SIM-KORT till Iphonen! :D
Jag vart aaaas glad! :D
Sen när jag satt på den, va den inte aktiverad... men vi ska ringa och fixa det imorrn!
Sen chillade vi bara!

NU KOMMER EN LÄÄÄSKIG SAK!

(IGÅR NATT VAR DET VILDSVIN HOS I RONDELLEN! DOM HADE TÖMT ALLA VÅRA SOPOR! MEN VI SÅG DOM ALDRIG IGÅR!)
Klockan va typ 12 och vi skulle gå och lägga oss(Idag asså),   Mathias skulle gå ut och hämta en tiding i bilen, men han va rädd för att vildsvinen skulle komma, så mamma stog och vaktade vi dörren och jag borsta tänderna, Sen helt plötsligt börjar Mamma och Mathias skrika!! Och jag fattade ingenting! :S
Sen såg jag att det var ett STOORT vildsvin i grannes soptunna, men dom vart så rädda när mamma skrek, så dom kutade ifrån!!!!!!!!!!!!! JAG TYCKTE DOM VA STORA DÄR!  sen efter han, kom det 5 kultingar(trodde vi) och en ''mamma''  vi vart ju as glada att vi såg dom!! Så vi satt ute på altanen knäpp tysta i typ 30 min, sen gick vi över t Emelies gård, för Emelie såg dom vid hockyrinken, och vi såg plutte lite, men faan va coolt! :D
Sen gick vi hem och satt på altenen ett lite tag till... sen gick vi och la oss....
Sen ropar mamma på oss: KOM UPP TYYST!
Vi typ springer upp, och då står det en ''pappa'' och ''mamma''  och !8! kultingar Typ 5 meter utanför huset!! Asså preciiiiiiis vid våran trappa upp!!!!!   Vi stog i köket vid fönstret!!
Och fy faaaaaaan va stora dom va!!!!?!?!?!?  och fula!!....hahaha! :D
Sen gick vi in och la oss... sen ropade mamma igen xD
Då gick vi upp, och då va dom vid vägen..!!!!
Och sen såg vi blå ljus som kom typ från en bil! :S
Hoppas inte dom skjuter dom :((

Imorrn har vi bestämmt att vi ska sitta ute från typ halv 12, med filtar, och se om dom kommer :DD
LOVAR att ta bilder!! :D  Men idag hann jag aldrig! :(  Vart så stressigt när vi skulle springa upp och kolla själv ;P   men har aaaaaldrig sett nått stort äckligt fult djur så nära vårat hus :S

Lånar en bild från google ;P



Vi hörs imorrn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0