VARNING! LÅÅÅÅNG TEXT!

Förlåt!  veerkligen förlåt!

Jag har varit me vääärldens bästa finaste Leona nu i 3 dagar <3

Måndag:   Det vart aldrig Leksand Sommarland... vi bestämmde att vi skulle åka på Onsdag ist!
Leona kom typ klockan 6, åkte t Ica och köpte lite glass,chips och Coola, och åkte t Högbergsdammen och myyste! <3
Vi va där till typ 9,  sen åkt vi hem och frågade om vi fick sova ute på våran altan... :P
Det fick vi, sen åkte vi t Högbergs igen och badade (tror jag?;PPPPP)
När vi kom hem hade mamma,pappa och Fanny gjort orning på altanen!
Haha!   suuuper mysigt!   klockan va typ 11 när vi kom hem,  vi gick och la oss typ halv 1,  men det va ganska kallt, så vi somnade typ halv 4 kankse?
Suuuper myysigt! <3


Tisdag:   Vi vaknade fleera gånger under natten... vi va verkligen AS trötta när vi vaknade!
Menmen... jag kommer inte riiktigt ihåg va vi gjorde!
Vi gjorde nått? HAHA!
vid typ 12, åkte vi till högbergs, jag och Leonis <3  Vi soolade! Baadade! :)
Sen åkte vi hem och passade Jennifer, vi tog me badkläder, sen gick Jag,Leona och Jennifer till Slem, och köpte glass, sen gick vi t högbergs igen! ;)
Där badade vi med Jennifer ;)
Sen kom Mathias, då gick vi hem och lämnade Jennifer, åt mat tror jag?
Sen cyklade jag,Leona och Mathias till högbergs och tog maaassor av fina bilder ! <3
(JAG FÖRÖKER ATT LADDA UPP BILDER FRÅN IPHONEN T DATAN! MEN DET VILL INTE FUNKA! :()
Ni får bilderna när jag har fixat det! <3
Vi va hemma vid typ 10?
Då kommer jag inte ihåg vad vi gjorde ^^
Vi gick och la oss ute på altanen typ vid 12,  jag somnade halv 1!
hahahah!!! Leona somnade typ klockan 2!
Aw! stackars Leoniis <3



Onsdag:   Fannys värden va aaaas dåliga, så vi fick aldrig åka t Leksand sommarland!
Men dagen bleev suuuper iaf! <3
Mamma,Pappa,Fanny,Mathias,Jag,Leona,Emelie,Nicklas,Helene(emelies mamma),Jennifer och Tindra, åkte t Öviken!  Suuuper mysigt ställe!  Va där från typ 12 till klockan 5!      På 5 timmar, baade vi ungefär 100 gånger och blev en aaaning solbrända! 
Aj! Jag kan inte en ligga på ryggen!
Efter det¨åkt vi till ett ställe i Borlänge och kollade på en husvagn!  Vi åkte förbi ''campingen'' för Peace&Love!
Jag säger 6 ord!:  Jag skulle ALRIG kunna sova där!
FY FAN! vad det såg ut!   det va ju inte ens 1 cm. mellan aalla tält? Herregud assååå..?!?!?!?!?!!
Aaa... folk e ju knäppa!
Vi va hemma typ 7... då åkt jag,Leona och Mathias och tog ett kvällsdopp!  Sköönt!  
Det va meningen att Leona skulle åka hem då, men hon orkade inte ;)
Men det gjorde inte mej nått! ;P    Leona sov hososs igen!
Fast vi sov inne ;)
Hahah!


Torsdag:     Vi vaknade typ halv 11,  gick upp och gjorde skiiiiiit mkt änglar!   säkert flera hundra! :S
Sen tog vi bort allt där vi sov ute, sen åkt hon hem! <3
Och inte har jag tröttnat på henne! <3



Det här har hänt dom här 3 dagarna! ;)

Har ju ingen bild..
haha!  från google, preeeecis såhär ser jag ut :(
Hoppas jag blir brun sen!


Puuusss <3

Kommentarer
Postat av: leona

puss! <3 tack för flera jätte mysiga och roliga dagar med sööta du! <3333 :D

fan va det bränner på ryggen! :S xD

älskar däh! <3 :*

2011-06-30 @ 18:24:42
URL: http://loovez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0