Felicia :))

Hej ! :)
Jag har inte bloggat för igår när vi slutade följde Felicia med hem :)
När vi kom hem solade vi lite ;)
sen åt vi och bara chillade :))
Myys <3
Ehh.. sen va vi lite haha.. konstiga? och lite jaa... hahah!  Men jag får inte säga det här ;)
Vi somnade ganska tidigt vid 12.. båda va as trötta..
Sen vaknade vi halv 10 idag ;)
Vi gick ut med Stella, Sen gjorde vin typ inget ;)
Vid 1 kom Allers hit och tog kort... då åkte Felicia hem...
Klockan 10 ska vi på bio! Jag och Felicia :D
Det är ute bio! ;)

Fuuuuun ;)
Men aa.. det va meningen att vi skulle till Aquanova.. men alla vart sura, så nu ska vi inte dit tror jag -.-
Imorrn kommer mina 2 Mostrar och Morfar ;)
och dom åker hem på Söndag ;)
Men nu ska jag sura ;)

Hörs snart <3
saknar dej skitkorv! <3


Kommentarer
Postat av: LEONA

saknar dig med snygggo!! <333

2011-06-03 @ 00:02:48
URL: http://loovez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0