Dessires nya låt!!..

Godmorgon! :)
Kollade nyss på min kompis blogg och hon skrev att dessies nya låt!
Och jag har lääängtar..... Och den äääger feeett! :D

HAR ALDRIG FATTAT HUR MAN LÄGGER UPP LÅTAR FRÅN SPOTIFY....
MEN SÖK PÅ SMOTIFY:    whatcha got dessie  :D

Har suttit och lyssnat på den 10 gånger om nu! :) 
Men den är såååååå bra! :D


Idag blir det bara en vanlig tråkig, inte göra någonting dag....
är vääääldigt trött!! VARFÖR måste jag vakna så jävla tidigt?!  Jag somnar ju ändå inte förens typ 3....?!

Jajja.. ahahaha!! jag somnade med kläder på igår... jag orkade aldrig ta av mej dom ^^
NU KOM SOOOLEN!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vi hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0