BRRRRRRRRRRR.!!

gonatt!

Kom hem från bion för 5 min sen, och ligger redan i sängen ;)
Är helt jävla död... Filmen va as dålig... den skulle börjaa 10... men det va för ljust, så den börja halv 12..
Och slutade typ kvart i 1...
Det va iiiiis kallt..
Jag och Felicia hade bara med oss varsin filt.. Men VÄRLDENS FINASTE MAMMA kom med en stor filt till till oss <3
Finaste mammmmiiii ;) <3

Men nu ska jag sova.. En LÅÅÅÅÅÅNG dag imorrn... ska städa mitt rum -.- sen klockan 3 kommer Morfar,ch mina mostrar... sen på kvällen blire gååårn!! Och ni får inte veta varför det ska bli sååå spännande ;)

Men nu ska jag sovaaa! :*

<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAAHAHAHAHAHAHA :d

2011-06-03 @ 02:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0