Bara för att jag har tråkigt...

MINA TRE ! FAVORITFÄRGER:
färg 1: Roooosa<3
färg 2: Viit :)
färg 3: Röd!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej...
Kysst en kompis: Nope...

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ibland
Vad gjorde du under din förra födelsedag just nu: Ehh... bra fråga! Jag sov nog... för det va skola dagen efter ;)
Vilken tid vaknade du idag: typ vid 9 :)
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på en as läskig film med familjen!
Någonting som du längtar till: Tills på Onsdag, då kan jag använda min Iphooonee!! :DD
Senaste gången du träffade din pappa: För 10 min sen ;)
 Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp! :)
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte kan avända min Iphone -.-
Långt eller kort: Beror på vad!
Vad gillar du gällande dig själv: Min personlighet, Mitt hår(oftast), Mina ögon(inte alls för att skryta, men jag ääälskar mina ögon :))

DIN FÖRSTA:
Operation: ...
Piercing: När jag va några månader i öronen :)
Tatuering: ...
Bästa vän: Emma <3
Sport: Dans
Husdjur: Min hund Stella <3
Vaccination du minns: Gud, kmr inte ihåg nån typ ;o
Förälskelse: Nån på dagis säkert... Emelie min kompis sa att jag gifte mej med en Kille :))

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: LÄNGRE!!
Romantisk eller spontan: Spontan
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar





BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0