@leonaaa!

Hejsan!

är ju då hos Leona just nu! :D
Och vi har haft det sjuuukt kul! :D
Och har det forfarnde...
Igår, åkte jag till Leona vid typ 12 ankse?
Sen typ vid 5 skjussade Leonas mamma oss till Slem och där hyrde vi 2 filmer och köpte coolaa..
sen åkte vi till Konsum och köpte chips och gooodis!
Mohahah!
Vid typ klockan 7, gick vi in i deras husvagn och började kolla på filmerna! :)
Först, The Last Song sen Barnhemmet (fyfan! tiitta aldrig på den!! fyfaan vad äcklig film asså!
Sen på Tusen gånger starkare! (fan vilken bra film!)
Sen på New Moon :)
om vi säger såhär, vi v klara me alla filmer vid 6 typ?
Men jag va inte trött så vi kollade på Tusen gånger starkare igen! :D
Den äääger! :D
Vi somnade runt halv 8 imorse... e lagomt trött va?
Leonas mamma kom in och väckte oss kvart i 2...
Nu e klockan halv 4, och vi e forfarnde helt döda.. hahah!
Idag ska jag hem en snabbis får se om jag drar tillbacks till Leona!
Men det tror jag! :)
Men nu ska jag vara social!


Puuuuuuusssssssssssss <333




Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-20 @ 12:59:19
URL: http://idas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0