Kan inte sluta!

Haha! :D
Japp, så va man tbx :)
Jag kan verkligen inte sluta! ;)
Hhaha!

Jag kom precis hem från campinge, eller typ... håller på att fixa min garderob..
om vi säger såhär jag har inte stoppat in kläder i min garderob på typ 1 månad, allt ligger i min säng eller på min stol -.-
Och aa... det kommer kännas konstigt nu när man måste hämta kläder i garderoben ;)
Aja...

Jag tänker på om jag ska börja blogga på devote ist, dom har ju en app på Iphone!
Och det har inte blogg.se
då blire mkt bättre blogging  ju!
Menmen... måste skaffa ett Apple-ID... och det ttar ett tag för min sega syster som ska fixa det!
Aja..
Nu ska jag njuta av att kunna sitta vid datan ;)

Pussss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-07-23 @ 02:56:41
URL: http://onlywhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0