Godmorgon! :)

Godmorgon alla mina fina läsare! :)
Eller, jag har varit vaken sen typ halv 10...
Mamma väckte mej med att hon satt på typ högsta volym och den bäästa låten!  Danza Kuduro <3
Jag sprang rakt upp och börja dansade med mamma! Hahah ;)
Så nu e min dag räddad! :D

Om kankse typ 1 timme, kommmer min Gudmor och Marcus hem ifrån sthlm :)
Då kankse vi åker till Borlänge, får se om Marcus och Mathias följer med! Men vi ska ju köpa presenter till dom, så jag tror inte att dom ska följa med...
Sen efter det åker jag nog till Leona! <3

Aja, Fanny åkte in till sjukhuset igår kväll, typ vid 8 eller 9
Hon hade så ont! :(
Älskar dej syster!   Du ska klara det här! <3

Nu ska jag nog äta nått!
Vi höres snart då :*

(det går inte att ladda upp nån bidl?!?!?!?!)


Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

tacktack (:

2011-07-18 @ 17:06:02
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0