Fööörlåt!

Hej! :)
Förlåt för en uuuuuusel uppdatering!
Jag svär, jag ska bli bättre! <3
Vårat internet e as segt och hela jävla CP... så jag har inte orkat sätta mej vid datan...
Men det har varit ganska skönt utan datan oxå! ;P


men aa... efter jag skrev att va såå jävla nervööös, Men det gick super bra! :)  Hiihihihi <3

Ehh.. men det har vell inte hänt så jäkla mkt?
sov hos leona i två nätter, vi myste galet, och träffade folk och så :)
Sen åkte vi till campinge  1 natt, där våra kompisar va :)
Det va värkligen suuuper kul! :D
Sen sov jag hemma en natt, sen åkte vi till Borlänge, familjen och va på kupolen och på Dragrecinget :)
Kulkul! :)

Och sen ig¨år kväll vid 8, åkte jag till Felcicia! :D
Vi gjorde inte så mkt den kvällen, eller jo!  Gjorde ansiktsk mask och badade och chillade! :D
Vi kollade vi på film till typ 2, då somnade vi! :)
Sen på morgonen, eller vid 3?
åkte vi Till DalaFloda till Liza! :)
Först gjorde inte vi så mkt, vi ringe lite ;P va ute med Liza urgulliga hund Ludde! <3
Busade lite med han!   fikade gjorde vi oxå! :)
Sen bara chillade vi :)   Vid klockan 6, träffade vi Sofie, och åkte och badade i Flosjön :)
Men det va iskallt! Men Sofie och Felicia badade! :)
Halv 9, åkte vi till Liza, men såklart öppnade sej heeela jävla hiimmlen,,, japp, det började ÖSREGNA! -.-
och jag lovar! jag va helt svart runt ögonen av mascaran, min tröja såg man rakt igenom, och ja... det regnade asså....
Jag va hemma tyyp halv 10 :)
Och nu har bilderna preeecis laddats över till datan, jag har duschat, och halvt packat!
För imorrn drar vi till campinge  igen...... tills typ på söndag... så det blir ingen uppdatering då.. :(
Men aa, ni kan vell få se lite bilder!
Jag lovar och svär att ni kommer få se massor med bilder när jag kommer hem! <3
Promise! <3

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅT!!!! MEN JAG E SÅ JÄVLA DÖD... FICK REDA PÅ NU ATT VI SKULLE ÅKA KLOCKAN 9 IMORRN!!!
på morgonen!


Nej... ni får en gammal bild... puss hejs! <3


nej... nu går det inte alls.......
åååhj!

förlåt för lång inlägg utan bilder :((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0