Studiedag! :D

Godmorgon!  Idag har vi studiedag :)
Niice :thumbup:
Idag blire att blogga mucho :)
Fixa i husvagnen,göra några ängla beställningar och på kvällen blire att duscha och öva på Spanska provet! Måååååste!

Iaf: det som hände iförrgår/igår

Vi åkte och hämtade en husvagn, som vi köpte dåra ;)
Vi ville prova på hur det va på direkten!
Så vi åkte till Nicklas jobb, han jobbar på en sån där lastbil sak, så vi parkerade husvagen på parkeringen bland atta lastbilar  och  Emelie,Nicklas och Tindris va ju oxå me :)
Sen på kvällen iförrgår, åkte vi och åt på en resturang!  it was veery goood :D
Sen åkte vi t husvagnen, sen aa.. gick vi och sov typ ^^   alla va skit trötta!
Fy fan!   har aaaaaaldrig sovit såhär lite :(  Bara sovit typ 2 timmar...  Det va sviiiiin kallt medans alla andra svettades :S   och det regnade heela natten, och det åkte lastbilar hela natten! :/
Så alla va helt slut när vi vaknade ;)
Aaa.. sen åt vi frukost, sen åkte vi t IKEA i Västerås, sen t Rusta i Västerås :)
Det va vell kuul :)  men väääääldigt jobbigt, för M&M bråkade hela tiden :(
Aa. sen åkte vi hem! :D

Men det va en rolig helg faktigst :)
Nu blire att äta fruuuuskost :)

btw. min mobil stängdes ju av, och jag glömde min kamera så jag kunde inte fota nått :(

saknar mina pluppisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0