sho bree

Hej! :))
Jag sitter och väntar på att klockan ska bli kvart i 3...
Då tar jag bussen t Emelie :*
Emma och hennes kompisar åkte nnyss och grillade..
Sofiaa ska sova här idag-Söndag :))
Det ska vel bli kuul :D

Eh.. visar vad jag har köpt när jag e hemma! :))
Igår:
Åkte jag och Emelie och Elin t Handen,
Vi hade det kul, med typ klockan 6 märkte Elin att hennes mobil va borta, gick och frågade vaaarenda affär om nån hade lämnat in en telefon... och kollade ööööverallt!! men vi hittade den inte... Fick lite panik jcg oxå ;)
Sen kom Elins mamma och så gick vi och spärrade mobilen...
Sen märkte Emelie att ena hennes påse va borta -.-
Fast hon orkade inte leta efter den ;)
Hhahah! :D
Sen så åkte Elin och hennes mamma hem...
Och så självklart hade ju Elin min jacka i hennes väska... Min bussremsa,pengar allt jävla skit!
Hhahahahahah!! :))
,Men somtur va hade jag mobilen med mej, så jag tog en bussbiljett...
Men direkt när vi kom fram åkte vi t Elin och hämtade min jacka ;)
HAHAH!! vilken dag det där va! ;)
Men aaa... nu vet jag inte vad jag ska göra ;)
Kankse kolla på ett as gammalt avsnitt av BB..
Juste! måste prata med mamma och Leona oxå ;)



Men vi hörs hörrniii! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0