Heeeej :)

Nu är texten fixat :D


Godmorgon! (dåligmorgon!)
Dagen började med att jag inte kunde andas genom näsan...... Kunde inte höra nått och att familjen ska splittras..
JAG ORKAR INTE MER!
Inte nog med att man inte ska få se sin familj på mer än 1 vecka, då ska man vara sjuk... :(
Åååååå... Förkyld,öronont... FAN!
somsagt...Kommer det att blir DUNDER dålig uppdatering på bloggen...
Kankse 1 gång per dag, om jag har tur blire 2-3 :)
MAX. 1 datainlägg om dan, sen kan det bli måååånga mobilbloggar!
Men somsagt... Jag har inte lärt mig hur man lägger upp bilder från mobil t bloggen..
Ska försöka fixa det :)
Men det blir lixom inte Dagens outfit eller nått sånt, utan bara typ helt raaandom bilder :D

Men aa... ska kolla FB och bloggar nu :)
Hörs snaaaart :*

Kommer sakna min prinsessa oxå!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0