Fööörlåt!

För usel uppdatering..
Har nyss duschat, och sitter i mitt rum, och aa, det e verkligen värt att jogga och göra typ 2000000 situps och 300000000 armhövningar  och 4000000000 rygglyft ^^
Efter! åå! det känns så bra! :D
Hiihiihih ;)   Neeää.. Men aa :)
Elin ska göra en design t mig snaart :D

mm.. ska vell kolla på Engelska glosorna snart dåra..

Juste!   Ni får bilderna imorrn ist :)
Orkar inte ladda upp dom nu..

Juste! HAHAHAHHAHA :D
När vi åkte hem från dansen, så stannade mamma vid Ica, och jag och Leona och Felicia satt kvar, öppnade fönstret och spelade AS hög musik :)
Då självklart kom en kille från våran klass utan från ICA!  HAHAHAH :D
Jag bara stäääääängde mej ner på golvet^^^

HAHAH! :D
Nu ska jag chatta viiidare :)

Pusss :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0