bunjk

Hej!
Sitter i min säng nu med Leeeeeeona! :)
Vi skulle ju somsagt slå vårat rekord... klockan 6, men vi somnade klockan 2 ;)
ahahahah! :))

Nu på morgonen va det +37 i solen och +25 i skuggan!!
Jag dör sommar ! :D

Men den va nån som nyss skrev på fb att det skulle regna resten av veckan!!
Hoppas inte hon har rätt ;)

Men aa.. Fanny åkte in till sjukhuset imorse för hon mådde jätte dåligt..
 Dom tror att det är något med hennes Lever igen :(
så jag tror att jag ska åka t Linda imorrn... men jag vill va hemma själv ;)
Får se om jag åker dit eller inte..

Men jag laddar uoo bilderna snart!! :*



2011 våren                                          sommarlovet från 6:an - 7:an




Samma ställe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0