Borlänge och sol=ingen bloggning

Hej! :D
Förlååååååååååååååååååååt för världens dåligaste bloggning idag! :(
Jag hade jätte brottom imorse..
Vaknade och åt en stor och god frukost ;D
Sen skulle vi tydligen t Borlänge Marknad, och jag hade ALLA saker hos Linda, så jag hittade några byxor och sen en tröja som jag inte hade haft på 10000 år ;)
sen lånade jag mammas mascara... och ja! jag såg ut soom en goende bajskorv!
men jaja... sen åkte vi t Borlänge!   btw! vi va tvungen att åka med fönstret öppet! så varmt det va !! :DDD najligt :)
Mötte Emelie,Nicklas,Tindris,Elin,Jessica,Jimmy och Ammy... gick runt där :)
Sen åkte jag nån jävla snurr grejsimojs... och jag typ spydde... eww! men kul vare :D
Sen efter typ 30 min. åkte jag och mamma virvelvinden ^^ och aa, den snurrade ju oxå ;)
Men åå så kul hade vi :)   Och sen försökte jag få upp en as söt grej aa... i en sån där atomat som man kan få upp gosedjur och sånt ur.. som e typ omöjligt!  jag va såhääääääääääääär nära :(
Sen försökte Jessica massor med gånger! mer efter 90 kr. gick det!!! :D  och vem fick den? 
Åååå! jag e käär :) så gullig den ärrrr :)
Sen åkte vi hem! :)


Hämtade sakerna hos Linda, sen åkte vi till Jessica, hämtade marcus saker och fikade där :)
Åkte hem och nu sitter jag hära ;)

Är den söt eller vad? :D


sitter och äter cocosboll :D
ful!


Kommentarer
Postat av: emma

Du är INTE ful!

2011-04-18 @ 09:37:55
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0